Kaufland Romania

Kaufland Romania
Kaufland is among the leading companies in the retail trade in Europe. Kaufland is present in Romania for over 11 years with a total of 113 stores. CSR programs are a key component of our strategy. We support educational projects, environmental protection and those promoting a healthy lifestyle.




Kaufland se numără printre companiile de top în comerțul cu amănuntul din Europa. Kaufland este prezent în România de peste 11 ani cu un număr de 113 magazine. Programele de CSR reprezintă o componentă cheie în strategia noastră. Sprijinim proiecte educaționale, de protecție a mediului și pe cele care promovează un stil de viață sănătos.

Obiective de Dezvoltare Durabilă susținute de Kaufland România:

  • 2 ZERO FOAMETE: Eradicarea foametei, garantarea siguranței alimentare și a nutriției de calitate, și promovarea agriculturii sustenabile.

  • 3 SĂTĂTATE ȘI BUNĂSTARE: Asigurarea unei vieți sănătoase și promovarea unui stil de viață sănătos la orice vârstă.

  • 4 EDUCAȚIE DE CALITATE: Acces echitabil la educație de calitate și promovarea oportunităților de învățare pe tot parcursul vieții pentru toți.

  • 8 CONDIȚII DECENTE DE MUNCĂ ȘI CREȘTERE ECONOMICĂ: Promovarea creșterii economice susținute, sustenabile și incluzive, locuri de muncă productive și condiții decente de lucru pentru toți.

  • 12 CONSUM ȘI PRODUCȚIE RESPONSABILE: Asigurarea unor modele sustenabile de consum și producție.


Marco-Hößl,-Director-General-Kaufland-România-(1)Este în ADN-UL companiei Kaufland să acționeze într-un mod responsabil în toate țările în care activează, prin asumarea angajamentului față de societate și mediu. Pentru Kaufland România susținerea Obiectivelor de Dezvoltare Sustenabilă promovate de UN Global Compact se integrează perfect în strategia companiei. În cei peste 11 ani de când suntem prezenți în România, am dezvoltat o serie de parteneriate strategice cu ONG-uri și nu numai, ținând cont de patru direcții prioritare: proiecte sociale, ecologice, de promovare a stilului de viață sănătos și de educație. Ne-am stabilit obiective clare, ferme și pe termen lung ce vizează protecția mediului înconjurător, asigurarea resurselor pentru viitor și conservarea condițiilor optime necesare resurselor naturale de hrană și încurajăm clienții și partenerii noștri să adopte un consum responsabil și inteligent.

Cu peste 16.000 de angajați, credem că performanța echipei este ingredientul principal pentru o creștere sustenabilă. Noi creăm un climat prin care favorizăm iniţiativa, performanţa şi satisfacţia muncii. Calificările angajaţilor noştri le permit să lucreze responsabil şi cu succes în compania noastră, iar noi susţinem dezvoltarea lor.

Marco Hößl, Director General Kaufland România
Valer Hancaș
20.09.2016